2016. szeptember 2., péntek

Cat az eltűnt fekete bárány..

Kedves itt még jelenlévő olvasóim, volt olvasóim!

Mint észrevettétek jó régen jelentkeztem már.. Ennek sok oka is volt, köztük a suli, ihlet hiány, majd magánéleti gondok is.. Megírtam a 21. részt, de úgy éreztem így a jó vége, majd, hogy mégsem.. Végül nem tettem ki, és gernyó módon elfelejtettem szólni.. DE! Aztán mégse láttam jónak így abba hagyni.. Végül kész lett az agyam.. Az utóbbi időben egyre több ötleten, történeten agyaltam, amiket bár még nem írtam meg - vagy csak belekezdtem- .. Ezeket szeretném nektek megmutatni, hogy igen azért még jelen voltam a Bloggeren.. 


Fülszöveg: 
Nem akartam én ezt. Tökéletes életet akartam, tökéletes gyerek akartam lenni, akire a húga büszke lesz, és a szülei azt mondják büszkén kihúzva magukat: "Igen ő a mi lányunk". Igen ám de a terveimbe kisebb baki csúszott. Megismertelek TÉGED. Téged aki hiába "szerettél" furcsa módon, én mégsem voltam soha elég neked. Újra és újra lefutottuk a köröket, míg végül a lelki fájdalom helyett ezt az utat nem választottam. A tökéletes öngyilkosságot, ami napról napra öl meg. Szépen lassan. Nem ez nem a te hibád, én tettem ezt..És mi előtt megkérdeznéd mi ez a story tudd: Az én storym hozzád. Rólad, rólam, a hülye kapcsolatunknak nevezett valamiről és az én megoldásomról a szenvedésemre. Remélem utólag nem fogod bánni, hogy megismertél Tomas!
- Leilani B. (Baby)

A történetről: 
Akkor kezdtem el írni amikor padlóra kerültem.. Kijött belőlem az egész.. Kezdtem agyalni, kicsit kísérletezni, hogy vajon olvasnák-e egy drogos lány naplóját? Az emberek mindig szerettek ítélkezni (Tisztelet a kivételnek!) , sosem gondolnak semmire, köztük arra se, hogy mindennek oka lehet. Leilani a főhősnőnk mindössze 17 éves, elvesztette a barátját aki talán sose szerette, pedig Ő imádta.. Az édesanyját lehet elveszíti, a családjában mennek a viták, a barátokról, pedig ne is beszéljünk.. Belekerül, egy új bandába, akik nagyon megváltoztatják.. Szerelmes lesz, majd ismét csalódik.. Rátalál a szerelem, de talán már túl késő? Mi lesz vele, az édesanyjával? A barátokkal mi lesz a helyzet, a szerelemmel? Rengeteg kérdés de lesz-e rá válasz? 




Titkon...
Tudtam, hogy fel kell nőnöm, hogy TE KELLESZ hozzá..


Fülszöveg:  Egy egyszerű nyári kalandnak indult.. De tudtuk, hogy ez más lesz, hisz mind ketten elmentünk. Exel nyaralni, pedig nem előnyös . Homokvárat építő kislánynak titulált be, mert nem akartam amit ő. Bosszúból megakartam mutatni, mit is veszített. Elkezdtem flörtölni a srácokkal, igen a haverjaival. Leszartam mit beszél a hátam mögött, hogy k*rv*z le. Tudtam, hogy minden vádja hamis. Aztán jött Ő. A nagy haverja, aki igazándiból nem is volt olyan nagy haver.. Nem akartam elhinni, azokat a sztorikat amiket mesélt róla Erik.. „Kasztó nem olyan” - gondoltam. De ő már rég olyan. A vicc az, hogy még így is vonz hozzá valami. Mint a Jing és a Jang. Egy nyár alatt történt minden. Úgy vonzott, mint egy mágnes a vasat. Akartam őt és ő is engem. Egy nyár, pár jó haver, egy nem átlagos szerelmi háromszög, két különböző de egy húron perdülő személy..


A történetről: 

Még egyáltalán nem tudtam megírni, csak terveztem.. Annyira nincs időm már semmire így az érettségi évében.. Ezt is akkor ötleteltem, mikor nem is olyan rég még padlón voltam. Kapóra jött a nyár, a Tiszakécske iránti szeretetem, és ötlöttem egy tipikus tini sztorit, amit már csak meg kell írnom.. Nagyon a szívemhez nőtt akár a Tökéletes öngyilkosság.


GANG TRILOGY.
"ONE FAMILY, ONE GANG"
BACKER


Return - Visszatérés 
GangTrilogy I.

„Ez nem vers, hogy csak úgy véget érjen. „
 – Polaroidok.
 Sam és Katharine sosem volt egy pár. Gyakorlatilag, vagyis nyíltan nem. Kapcsolatuk titok volt, egészen addig a napig, míg Sam be nem vallotta Kath-nek, hogy más lánnyal volt a gólyaavató napján.. Ezt elmondta a lánynak nemes egyszerűséggel, de mást nem vallott be. . Időközben beleszeretett a lányba. Sam a helyi nagymenő focista, a suli legmenőbb csávója, Kath viszont az ilyen történetek jól megszokott szürke kisegere.. Katharinet más sem csábít el, mint az írás, a művészet a szabadság, ugyanakkor egy valaki mellett lekötné az életét.. Samuel mindig is a kemény, belevaló srác arcát mutatta a külvilágnak, de a lopott órák amiket Kath-el töltött, amikor önmagát adhatta Kathnek megváltoztatott mindent. Olyan, mintha a tűz és a víz találkozott volna, de a vég valahogy jól ért volna véget..vagyis majdnem jól. Kusza kapcsolatuk akkor lesz még bonyodalmasabb, amikor kiderül Samnek lehetősége lehet bocsánatot kérnie Katharine-től, és újra kezdeniük mindent titkok nélkül. A lány visszatér a régi iskolába,megújultan és elszántabban, mint valaha. Vajon mi lesz a vég? Vajon Sam-nek így is kell, majd Kath szerelme? Vajon szép lesz minden? Vajon a két tini felvállalja önmagát?

Diverse  - Különböző

Gang Trilogy II.

"Ha már úgyse lehet több két ember között,

mint időről időre egy soha,
Különböző hangsúlyokkal.  „
 – Simon Márton – Polaroidok


Bruce és Sarah, Sarah és Bruce.. Az elkényeztetett  gazdag srác és a kis pénzéhes fruska. Nem a legjobb párosítás, hát persze, hogy nem. Sarahnak ott az exe, Bruce-nak pedig a családi öröksége ,amit nem akar elherdálni egy olcsó kis nőcske miatt. Kezdetben nem is akart, később viszont minden megváltozott.  Mindent feladott volna Sarahért. De Sarah nem dobta ki a Petert. Bruce, tudja, hogy ennek az egésznek semmi értelme, hisz, ha Peter-t megcsalja Sarah akkor őt is megfogja. Kapcsolatuk nem más mint testi kötöttség, semmi több. Később viszont minden megváltozik, az egész mindenség a feje tetejére áll. Olyannyira, hogy a fiatalok már azt sem tudják kiben bízhatnak, és kiben nem. De vajon mi történik? Mi lesz a kapcsolatukból? Vajon Sarah túl éli Peter bosszúját, és Bruce bizalmát elnyerheti? Vajon Bruce képes lesz eldobni a büszkeségét a szerelemért? Vajon Sarah felnő a kisvárosi fruska szerepéből, és úri nő tud lenni Bruce mellett? Vajon rátudnak jönni időben milyen is ez a furcsa szerelem? 


Else – MÁS

Gang Trilogy III.


„Egy nap talán értelmet adsz egykori kínos harcainknak, a szemembe nézel és ott végre megpillantod önmagad. Mert egymásban maradtunk kiírhatatlanul, sorsfordítóan, visszafordíthatatlanul. Átírhatatlanul. Ameddig engem, addig önmagadat is megtagadod.” Storm és Brooklyn, szerelme egyszerű lenne, ha az emberek elfogadnák azt ami különbözik a megszokottól. De az ő esetük más. Az emberek még nem fogadták el azt, hogy két egyforma nemű lény szereti egymást, mint ahogy azt sem, hogy egy tinédzser miért festi be a haját rózsaszínre..Viszont nehéz elvárni mások elfogadását, ha még te sem tudod felfogni, hogy az akibe beleszerettél valójában nem is fiú, hanem lány. Hiába a fiús külső, a beállás, viselkedés, és hang, ha valójában lány.. Broke-ban végig ismétlődnek az agyában a gondolatok: „Vajon tényleg lány Storm? Hogy szerethettem belé? Miért nem vettem észre, és miért tagadta le előttem ezt? Miért kamuzott? Mi a fene történik velem? ” Kerülni kezdi Storm-t, de nem könnyű, hisz újra és újra levetítődnek benne azok a napok, amikor még nem tekintett másképp Storm-ra. Amikor kötődni kezdett a lányhoz, és amikor beleszeretett. Vajon mi alakul ki ebből az egészből? Vajon Brooklyn kis világát, hogy forgatja fel Storm? És Stormét Brooklyn? Mi sül ki ebből? Hogy fognak rájuk nézni a többiek, és mit szólnak ehhez? Vajon Brooke képes lesz elfogadni, hogy már MÁS lett, mint aki régen volt?   


A GANG-ről: 
Igazából ez is csak úgy kipattant.. Hétköznapi emberek, hétköznapi dolgok, gondok, mégis különböző érzések, fájdalmak.. Elterveztem, hogy megírok életemben egyszer egy könyvsorozatot.. Ha nem is ez lenne, de örülnék, ha legalább az interneten ki tudnám tenni, és örülni annak, hogy igen én is megtudtam írni, be tudtam fejezni valamit ami talán egy kicsikét is jó..

A lány és az atya

Fülszöveg:

Te is szerettél már valakit, akit nem szabadna. Akiért bármit megtennél, bármit feladnál, csak hogy a közeledben tudd és érezd minden mozzanatát? Mirana egy csoda folytán mindig vonzza a bajt, ez esetben sem volt másképp. Henry Lazar atya az erdőben talált rá eszméletlenül, fenevadakkal maga körül. Az atya megmentette őt, és elvitte a Szentháromság templomába. Mirana iszonyatosan hálás ezért a férfinak. A lány egyre többet s többet gondol a férfira, aki megmentette őt, miután rájön, hogy Ő beleszeretett az atyába kételyei lesznek a férfi érzéseivel kapcsolatban. Bármit megtenne érte, de ha elmondaná neki azzal talán elveszítené, ezt pedig nem szeretné. Vajon Henry atya, hogy érez Mirana iránt? Kiderül Mirana titka? Miként került a lány az erdőbe, és mitől vesztette eszméletét? Mi lesz kettejük sorsa? Lesz közös jövőjük? " - Kérlek ne, ne hagyj itt kétségek között - megfogta a karom s ezzel maradásra kívánt késztetni. - Nem, jobb ha erre inkább nem válaszolok. - feleltem, és elvettem karom szorításából. - Mennem kell, még sok dolgom van. "


A történetről:

Ahogy megláttam  A lány és a farkast egyből elfogott egy érzés, egyre csak néztem és elkezdtem Max Irons Henry karakterével szimpatizálni.. És mivel a főhősnő eldobta Henryt, így én miért ne gyógyítsam be a kicsi szívét az én főhősnőmmel Miranával? Hogy mi lesz a végén még nem tudom.. Viszont ezt a sztorit füzetben írom, ahova többször be tudok vágodni, és talán ezt  a sztorit nem kell feladjam..



Mint látjátok több sztori van, amit nagyon kérek mindenkitől ne lopja el! Úgy döntöttem ezeket worldben fogom írni, és ha kész vagyok minddel szépen lassan kiteszem. A lány és az atyát szeretném elkezdeni, a Tökéletes öngyilkosságot world-ben befejezem és utána kiteszem. Majd a Titkont és a GANG-et... Egy időre biztos nem sűrűn leszek bloggeron, majd csak a Paparazzi BD-n. Sajnálom, hogy így eltűntem.. és hogy rátok hagyom, az Amnesia végét..

Köszönöm szépen, hogy itt voltatok velem több mint 2 éven át, és olvastátok a mi nagy pingvinünk Lizzel folytatott kapcsolatát. Azt is köszönöm, hogy bátorítottatok, biztattatok, együtt örültetek vagy épp sírtatok velem. Fantasztikusak vagytok! <3

Hála és köszönet mindegyik olvasómnak, és Luke rajongónak! <3

Ölel titeket, és hatalmas puszikat küldd:
xxCat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése