2014. szeptember 5., péntek

Five 01.

Kedves Olvasó (k) !

Meghoztam az 5.fejezetet ami két részből áll. De előtte a szokásos:Köszönöm szépen a sok oldalmegjelenítést, a komikat valamint a több mint 11 feliratkozót o.O Elsem hittem amikor megláttam hogy 11 rendszeres olvasó! :) Köszönöm! <3
Ne felejtsétek ha itt jártok hagyjatok magatok után nyomot! Jó olvasást! :)
Ölel:
xxCat
Ugly Heart

5/1.Rész - All right

*Elizabeth Van Hellsing*

Reggel alig tudtam, a késő escti lefekvés miatt. Rita és Lin keltegettek,így már okom sem lehetett a késésre.
-Kelj már fel, nem hallod?! Itt hagylak és egyedül mész a suliba. - ordította barátnőm.
- Liz te hülye, kelj fel!- ordibálta húgom olyan közelről a fülembe, hogy a dobhártyám majd beszakadt.
- Jól van már, kelek is! - pattantam ki az ágyból és a fürdőbe rohantam. Megmostam az arcom, hogy "életre keljek".
-Lin hozz már valami jó göncöt! - kértem.
-Tessék!- nyújtotta be az ajtón a ruhákat. Egy vörös kockás ing, hozzá egy fehér top,világos farmer rövidnadrág és egy fekete bakancs volt a Lin által benyújtott összeállítás.
-Köszi!- ordítottam ki a fürdömből.
Erre ő motyogott valamit. "Mindegy is!" -gondoltam. Sietve felvettem a ruhákat ,kapkodva összefogtam a hajam egy laza kontyba , mondván barátnőm mindig hoz magával hajvasalót a suliba, és majd ott kivasalom a hajam.
-Gyere már, majd kivasalod a suliban a hajad! Itt van a haj vasalom! - jelentette ki.
Ilyenkor imádom Linát mikor olvas a gondolataimban.
Útközben kapkodva szedtük a lábainkat, mivel Mr.Waves-el van óránk,ott pedig be kell mutatni a kis előadást. Az út felénél felcsipogott Lin telója. A kijelző azt mutatta egy üzije van Ellietől az osztálytársnőnktől akivel jó barátságban vagyunk.
Ez állt az üzibrn: "Hola! Elmarad az első kettő biosz,lebetegedett Mr.W . Szólj Liznek is! xxE. "
Végre egy jó hír! De ha nincs első két óránk mi a francot csináljunk? Vissza már nem fekszek az tuti! :D
-Liz elmehetnénk kávézni vagy forrócsokizni. Ahogy itt elnézlek rád férne! - szólt barátnőm.
-Na kösz szépen!- válaszoltam mire ő elnevette magát.
Útközben sok mindenről elkezdtünk dumálni, néha komoly máskor vicces dolgokról. Egyszer csak felbukkant Lin a számomra nem kívánt kérdések felhozásával.
-Tegnap Lukeal beszélgettél?
-Igen. Alig bírtam elaludni, így megkértem hogy énekeljen nekem egy dalt.
-Énekeljen??
-Igen.
Itt egy kicsit abba maradt a beszélgetésünk és bementünk a kávézóba. Lin kiválasztott a teraszon egy asztalt én pedig fizettem. Mindig felváltva fizetünk, most pedig én voltam soron.
Kifizettem a két kávét és leültem Lin mellé. Elkezdtem volna kortyolni az italból, de olyan forró volt, hogy az ajkam majd elégett. Így hát  letettem a csészét és megvártam míg kihűl.
-Meleg mi? - nevette Lin.
-Ja. - mosolyogtam. - És a tiéd?
-Az is.- mosolyogta,majd komoly arcot vágott.- Te Liz..
-Hmm..Mi baj?
-Luke és közted mi van?
-Semmi. Barátok vagyunk. Tán baj?
Felnevetett.
-Nem, dehogy örülök neki.
-Na és te közted és Aeden között minden rendben?
-Hát.. nem hazudok,főleg nem neked. Már rég nem működik ez az egész köztem és közte.
-És menthető még ez a kapcsolat?
-Nem. Részemről nem. Olyan rossz ez az egész, mert én megtettem mindent, de már nem olyan,mint rég, nem azt érzem mint amit a kapcsolatunk elején és ez nem jó.
Itt következett be az a pont, ahol Lina bekönnyezett, de mivel tökéletesen akart kinézni a suliban így gyorsan letörölte a könnycseppeket arcáról.
-Te megpróbáltál mindent ne sírj! Aeden is megtett mindent vagy nem?
-Mostanában folyton a csapattársaival lóg,mivel ő a focicsapat kapitánya, én persze legyek jó kislány és lógjak a menő csajokkal khm.. mit ne ez aztán nagyon remek párkapcsolat.
-Tudod mit?
-Na mit?
-Kajaszünetben félre hívod,vagy máskor és kettesben szépen meg dumáljátok. És nincs ellenkezés!
Megittuk a kávénkat (ami engem tényleg felkeltett! :D ) . És már mentünk is a suliba.

*** 

 * Luke Hemmings*

Péntek reggel van, hála! Holnap mehetünk haza Sydneybe. Hiányzik már a család,a többi haver és persze Liz is. Szeretem ezt az egész életet amibe ilyen hirtelen bele csöppentem, hogy azt csinálom amit szeretek és azokkal akiket barátaimnak nevezek. Nem is tudom, hogy mit csinálnék ha nem lennének nekem.
-Lucas! Lucas! Kelj már! - keltett Mike Ash és Cal.
- Mi van már? - mondtam morcosan és kinyitottam a szemem.
Nem szeretem ha felkeltenek. Bár szerintem ezzel mindenki így van.
- Kelj már! Próbálni kellene! 
Na ez volt az a mondat ahol kikeltem az ágyból. A fürdő felé vettem az irányt, hogy megmossam az arcom. Amikor a víz hozzáért az arcomhoz máris felkeltem, de előtte kicsit megborzongtam a víz hidegsége miatt.
Miután végeztem a fürdőben előkotortam egy bandás felsőt, fekete farmert meg egy cipőt és már mentem is a fiúkhoz.
-Jé ideért a kóbor lovag! - mondta Ashton és a vállamra csapott. 
- Mért vagyok "kóbor lovag" ? - kérdeztem és kérdőn Mikera néztem.
Erre ő elejtett egy : "Nem tudom mi van. Nem mondtam semmit! " nézést.
- Próbálunk már? - kérdezte Cal.
Erre mindenki elhelyezkedett a szokott helyén gitárjával a kezében, illetve Ash a dobszerelése mögé.
Elpróbáltunk pár számot, köztük a Never be.. , Amnesia, Good Girls, Heartbreak Girl ( ennél a számnál végig Lizre gondoltam. Nem értem mi van velem?! ) , Try Hard, She look's so perfect, plusz minusz pár szám.
A próba végeztével elpakoltunk és elmentünk kajálni egy helyi pizzériába. Baromira éhes voltam, de nem is csodálom nem reggeliztem amikor felkeltem, most meg délig próbáltunk. De nem gond gond legalább belém fér a nagy pizza. :D
Oda felé menet páran letámadtak minket autogrammokért meg közös képekért. Mi ezeket a kéréseket teljesítettük  majd bementünk az ajtón,leültünk és  ekmondtuk a pincérnek mit kérünk. Én egy nagy sonkás,gombás,sajtos pizzát kértem a többiek is azaz Cal nem mivel ő hawaii-sat kért.
-Lucas van valami az álladon.- mondta a velem szemben ülő Ash.
-Ugyan már . Mi lenne? Nem ettem le magam, mivel nem hozták még ki a kaját.
-Pedig van.
-Na mi?
Erre a kérdésre felém hajolt Ash és alulról megütötte az állam alját.
-Hát ez! Csicska pofon. - mosolyogta 
Ash "viccén" a többiek elmosolyodtak. Egyébként Ashton olyan furcsa. Jó értelemben persze. Ő az az ember aki mindig máshogy tud mosolyogni. Egyszer már megkérdeztem,hogy csinálja, de azt válaszolta: "Nem tudom , csak úgy! "
Persze egy ilyen tulajdonságnak a titkát én sem mondanám el bárkinek, sőt senkinek sem!
-Kis csicska! - mondta Mike.
-Mi?! Nem..
- Csicskusz! - mondta Cal.
-Àllj le ázsiai! - mondtam mire ő besértődött. Utálja ha így nevezik mivel nem az. És ez tény!
-Én nem..- kezdte.
-Oké,oké! Tudjuk, hogy Te Nem Vagy Ázsiai! - csendült fel ez a tőlünk már oly megszokott  mondat, amit általában olyan hangosan üvöltünk,hogy kicsit sem  néznek hülyének minket. Most is ez történt, mindenki minket nézett a pizzériában  mi pedig  nem tudtuk mit csináljunk. Hál' Istennek ekkor megérkezett a felmentő sereg, azaz a pincér Ash,Mikey és az én  pizzámmal.
-Na ilyen sincs!  Ti hamarabb kikapjátok a kaját mint én! 
-Tudod így járnak a jobbak! - kezdte Ash és mellé kinyújtotta a mellette ülő Calra a nyelvét.
-Nehogy a végén a fejedet díszítse az a pizza! - folytatta Cal, mire én és Michael nevetni kezdtünk.
-Fiúk hagyjátok abba! Kerülni kéne a feltünést! - figyelmeztettem őket. 
-Jaja tényleg! - helyeselték.
Amíg Cal  pizzáját vártuk egyre csak a pizzáinkra koncentráltunk,  milyen finomak lehetnek. Végül megjött a rendelés és már ehettünk is.
-Jó étvágyat! - mondtuk egyszerre és már neki is kezdtünk zabálni. Igen hát mi, nos nem egyszerűen eszünk, mi állat módjára eszünk. Amit inkább zabálásnak neveznék.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon aranyos részt írtál! Tetszett az egyszerűsége miatt. Néha ilyen részek is kellenek. Viszont ahhoz képest hogy nem volt fontosabb cselekmény nagyon szerettem a részt!
    Luke és a fiúk mint mindig most is hozták a formájukat és nem csalódtam bennük.
    Szinte együtt tudok érezni Liz-el! Sose szeretek felkelni és utálom ha felkeltenek. Sose jó!
    Imádtam a részt! Izgatottan várom a következőt!
    UI.: bocsi hogy nem előbb írtam komit csak bealudtam :/
    Ölel és puszil Lolo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj a lényeg, hogy írtál. :) Meg az is hogy tetszik valakinek amit firkantok. :) Örülök hogy tetszett és sajnos csak pénteken tudom hozni. De sietek.
      Puszi és ölel téged is ♥ :
      Cat

      Törlés