2014. szeptember 19., péntek

Six


Hello Darlings!



Nos megérkeztem a 6.résszel. :) Mit is mondjak nagyon-nagyon-nagyon köszönöm szépen a sok feliratkozót (18), és az oldal megjelenítéseket. :) Hát öm ezen kívül blog átalakítás, vagyis design átalakítás folyik majd. Remélem majd tetszik a design, ha kész lesz. :) Nos ez a rész nem sok tér el a többitől, talán csak annyiban, hogy kiderül ki is Lin kiszemeltje. :D Valamint megszeretnélek kérni titeket, hogy ne csak Loretta bátorítson, hanem ti is. Félre értés ne essék, örülök, hogy Lolo kommentel mindig, de persze örülnék ha mások is írnának kommentet, még ha csak egy-két mondatot is. Segítene, hogy min kell még javítanom és hogy mi tetszik nektek. Egy szóval Építő kritikát kérnék mindenkitől aki erre jár-kel. :)
Nem is húzom az időt tovább. Jó olvasást és komizást!

Ölel:
xxCat 

06.Rész - Michael Clifford and the history of the teddy bear received (Michael Clifford valamint a befogadott  plüss maci története)

 [Dal: Beyoncé -Halo]



*Elizabeth Van Hellsing*



Majd fürdés után kaptam egy üzenetet Luke-tól amiben ez állt :"Holnap megyünk haza! xx L. "
Lina és én sikítozásban törtünk ki. Örülök, hogy újra láthatom a második legjobb barátomat.
Az este további részét filmezéssel töltöttük, közben pedig a megszokott sós popcornt majszoltuk. Linának csak a sós ízlett. Utálja a karamellásat, a vajasat és az  ilyeneket  ő az egyszerűséget szereti, kivétel amikor a színezett, édes popcorn-t eszi az a második befutó, de nem csak neki nekem is.
-Liz mi a baj? -kérdezte  barátnőm.
-Semmi. Miért kérded?
Miután én kimondtam ezt a mondatot Lin letörölte a könnyeimet, azokat a könnycseppeket amikkel én eddig tudatom alatt küzdöttem.
-Lin miért van ez? -fordultam vele szembe, a tvben pedig egyre csak ment a felhők felett 3 méterrel   első része.
-Mert még hiányzik neked. Mélyen belül. És ez egy ideig így lesz.
-De meddig?
-Addig  biztos amíg nem találsz számodra mást, akit szeretni tudnál.
-Akkor az soha nem fog bekövetkezni. -mondtam ridegen.
-Nem, ez befog.
-Soha. Megfogadtam.
-Te is tudod, hogy ez marhaság. Egy fiú miatt nem lehetsz örökké boldogtalan.
-Hozol nekem egy hálózsákot? -tereltem a témát.
Ő egy kicsit mérgelődött, pufogott de lement a földszintre a hálózsákért. Még ő lent volt, a telefonja zúgni kezdett jelezve, hogy  sms-e érkezett. Megnéztem a képernyőt és rajta az állt: Luke.
Mégis mi a fene van köztük?! Nem tudom miért, de elvettem a telót és elkezdtem olvasni az üzenetet. Nem értem mi van velem, mégis miért csinálok ilyet, mi ez az érzés bennem belül mikor Luke nevét hallom, vagy látom?!
Én nem ilyen vagyok!
-Liz te..Mégis mit csinálsz? -kérdezte Lin az ajtóban, kezében az összehajtott hálózsákkal.
-Én csak..üzeneted jött Luke-tól. -dadogtam zavaromban.
Gyűlölök olyanoknak hazudni akiket szeretek. most sem volt ez másképpen. Nem hazudok Linnek.
-És mit írt? -kérdezte mosolyogva.
-Nem haragszol? .értetlenkedtem.
-Ugyan miért tenném?
-A te telód, a te üzeneteid. -mondtam.
-Te pedig a legjobb barátnőm vagy! -mondta és megölelt. -Na mit ír?!
-Holnap délután 14:00-kor száll le a a gépünk a reptéren.
-Juj! -örvendezett.
-Mi van veled Lin? -néztem csodálkozva. -Nem talán szerelmes valaki?
-Liz öm..én.. -habogta.
-Vagyis igen. Na és kibe? Talán Lukeba?
-Dehogy is!! -szólalt meg.-Neki más tetszik és nekem is!
-Na és ki?
-Nem mindegy?
-Nem! Ki vele! Már csak azért is, mert az Lb-d vagyok!
-Utálom, ha zsarolsz! -mondta.
Leültünk egy-egy babzsákra, ami Lin szobájában volt és elmondott mindent. Hogy ki jön be neki, miért és hogy-hogy Ő. Hát ami azt illeti nem lepődtem meg, mikor azt a nevet hallottam amit hallani véltem. Michael Clifford.
Már a backstageben is ráugrott, hogy nem esett le ez nekem?
Még Lin mesélt én észre vettem, hogy egyre pirosabb,mikor Mikeyról beszél. Kicsit vicces. Így még sosem hallottam őt fiúról beszélni -még Aedenről sem-, na meg fiú miatt pirulni.
-Jó! -vágtam rá óvatosan a combjára. -Azt csináljuk, hogy holnap elmegyünk együtt a reptérre és elintézem, hogy tudjatok beszélni.
-Liz én nem hiszem, hogy ez..
-Jó ötlet! Hidd el.
-O-oké. -hagyta rám.
Lin bevágodott az ágyába, én széthajtottam a hálózsákot és belebújtam. Lin leoltotta az ágy másik oldalán lévő éjjeli szekrényén lévő lámpáját, majd lenyújtotta a másik oldalra az egyik kezét ahol én feküdtem. Én megfogtam a kezét. Olyan mit ha, a testvérem lenne.
-Jó éjt! -mondta és ásított.
-Neked is! -suttogtam.

*Luke Hemmings*  


Mikor épp kifelé tartottunk a reptérről megláttam két női alakot. Az egyiknek Nirvánás felsője volt, haja pedig kicsit hasonlított a vöröshöz. Liz volt az és felém futott. Mondhatom kicsit sem csodálkoztam. Ez inkább irónia akart lenni. Egyszer csak elért és megölelt.
-Üdv újra Ausztráliában! -mondta és mélyen a szemembe nézett, én majdnem elvesztem az ő szemeiben. Olyan gyönyörűek, ahogy ő is. És nem csak gyönyörű, hanem bátor, erős, vicces, kedves és barátságos lány is. Mind emellett őszinte és rendes. Kellene jobb nála egy fiúnak is? Bár szerintem ő nem tudna rám, úgy tekinteni, ahogy én tekintek rá.
Míg én gondolkoztam Liz a többieknek is köszönt, majd azt akarta, hogy hagyjuk magára Linát és Mikeyt. Nem értettük miért, de a kérésének eleget tettünk. Fogtunk kettesével egy-egy taxit és haza mentünk. Én Lizzel, míg Ash Cal-al utazott.
-Miért kellett magára hagyni Lint Mike-al? -fordultam felé.
-Majd elmondom. De előtte érj haza. -nyújtott rám nyelvet.
Aranyos mikor gúnyolódik. A taxi lassított, én fizettem majd kiszálltunk a házunknál.
Liz nem akart bejönni, azt mondta inkább kint vár, de rávettem, hogy bejöjjön. Bent mindenki örült, hogy haza értem, majd üdvözölték Lizt is és egyenként bemutatkoztak neki. Én felmentem kipakolni, meg átöltözni addig anya és Liz beszélgettek -gondolom- .
-Szóval miért kellett Lint és Mikeot magára hagyni? -kérdeztem mellette sétálva az utcán.
-Nem érted? -kérdezte halkan.
-Hát nem.
Mosolygott.
-Lina szerelmes Mikeyba.
Ezen elcsodálkoztam. Lehet Mikey is belé?
-Ami azt illeti lehet Mikey is.
-Na és kibe?
-Nem tudom. Azt mondja egy csajjal, akivel találkozott már. Megkérdezzem ki az?
Ebben a pillanatban megláttuk Linát és Michaelt kézen fogva felénk sétálni.
-Nem kell. -mondta Liz és Lin felé futott.
-Gratulálok! -mondta Eli Linának és Mikeynak. -Aztán sokáig! Ja és meg ne bántsd a barátnőmet! -fordult komoly  arccal Mike fel. Aki rendesbe megijedt Liz komolyságától-
-Nem bántanám meg. -mondta és megcsókolta újdonsült barátnőjét.
-Na hova menjünk? -kérdeztem.
-Vidámpark. Persze, ha van még bennetek erő. -mondta Lina .
Erre a mondatra Mike felkapta és megpörgette.
-Látod bennem még van! -mondta és megcsókolta Lint.
A lányok szó nélkül előre mentek, mi pedig Mkieal dumálni kezdtünk. Mondtam neki, hogy ne b*sz* át Linát, mert akkor én is mérges leszek rá és nem is érdemli meg a lány az átcseszést. Majd beszéltünk egy kicsit a következő koncertről, dalról. Ha jól  hallottam a lányok elől pedig Lin és Mike kapcsolatáról, na meg persze a balerinás nyakláncról, amit Mike már odaadott Linának. Egy kicsit elhallgattunk. Michael hallgatta a lányok beszélgetését, én meg a gondolataimba temetkeztem.
-Beszéltél már vele? -fordult felém Clifford.
-Még nem. Nem volt időm.
-Ez csak kifogás!
-Most értünk haza, alig 2 órája. Gondolkozz már!
-Nem ez a baj. Elbírtad volna mondani neki. Csak félsz, hogyha nem akar a csajod lenni, azután a barátod sem. Igaz?
-Fején találtad a szöget.
-Mondok valamit. Még ha nem is mondod el neki most, egyszer úgy is el kell. Ja és a nyakláncot se felejtsd el odaadni neki! -kacsintott, majd Lina felé futott akit elkapott és megölelt.
Elizabeth örömtelien mosolygott ezen. Először láttam így mosolyogni. Mikor odaértünk a vidámparkhoz megvettük a jegyeket. Először óriáskerekeztünk, majd hullámvasutaztunk, dodszemeztünk majd én és Mikey célra lőttünk. Én egy macit lőttem, Mikey meg egy oroszlánt. Én odaadtam Liznek, aki alig akarta elfogadni, de mivel nekem nem kell ő "befogadta". Mike Linnek lőtte az oroszlánt, a lány pedig puszival jutalmazta Mikey tettét. Mikor már meguntuk a vidámparkot hazakísértük a lányokat, majd mi is hazamentünk.

2 megjegyzés:

  1. Sziia!!
    Bocsi, hogy csak most írtam csak ma értem haza!!
    Nagyon tetszett a rész!!! Imádtam és az hogy Lina és Mikey együtt vannak nagyon jóóó!!! Aranyosak együtt! Remélem Luke odaadja majd Liz-nek azt a bizonyos nyakláncot és bevallja, hogy mit érez iránta!!!
    Imádtaaaam!!! pont úgy mint téged!! <3
    Pusziii!! Lolo.

    VálaszTörlés
  2. Jaj nagyon köszönöm én is téged! :) <3 Bizony oda adja majd és be is vallja az érzelmeit! De külön külön. Nem az a módi, hogy mindent egy részben ;) Addig is sietek a kövivel.
    xxCat

    VálaszTörlés