2014. október 30., csütörtök

Egy kis izelítő a következőből..

Hello Darlings!

Páran szavaztatok arra, hogy milyen lenne a következő blog. Vagyis, hogy érdekelne titeket. Mivel idő hiányosságában most lezárnám a szavazást. :) A blog nem fanfiction lesz, a képzeletem szüleménye. Egy kis trailert készítettem nektek izelítő gyanánt. Véleményeteket szeretném kérni, hogy nektek tetszene a történet, érdekesnek találjátok? Valamint csatolok egy fejlécet amit már megrendeltem.

 Ime a fejléc:

Hatalmas köszönetem, Ammie B.-nek és az Angel Blog desingnek! :*

Trailer:

(Saját készítés :) )


Ui: Létszíves mondjátok meg milyen lett. Szerintetek elkezdjem? :)
Ölel és puszil titeket:
Cat L. Loud

5 megjegyzés:

  1. Szia kedves drága (<3) barátnőm!
    Tetszik a fejléc és a Trailer is. A videó nagyon megtetszett így biztos jó lesz a történet is. Engem tutira érdekel, és ha úgy látod lesz időd rá írnod akkor azt mondom Hajrá!
    Ölellek és puszillak <3
    Lolo. xo

    VálaszTörlés
  2. Hajrá nekem nagyon tetszik, szerintem muszály elkezdeni!!!!
    Puszi:Szande<3

    VálaszTörlés
  3. Jaj köszönöm szépen lányok a bátorítást aranyosak vagytok! :* <3
    Puszil titeket:
    xxCat

    VálaszTörlés